♥ - Solig dag

Hello everyone.

Kände för att snacka lite engelska där, haha? Idag vaknade jag vid halv 11 - och var inte utvilad kan jag säga. Sen sa mamma att jag skulle gå in och sova en stund till..och då sov jag i en halv timme. Sen när jag kom upp igen så var jag utvilad. Haha, så kan det bli ibland. Vet ni att här uppe på Tjörn (norr om göteborg) så ee det faktiskt väldigt mkt snö! Och det är det ju precis inte nere i Skåne..Sikken enorm skildnad det är på vädret. Haha. Idag ska jag ju färga håret, ska bli mkt spännande. Vi gjorde det inte igår för..ärligtalat så orkade vi inte. Även ifall vi inte kom hem så sent, kom hem ungefär vid halv 4. Äum...ja, vad ska ni hitta på idag? Vara hemma? Eller kanske vara med någon kompis? Allafal, jag ska inte göra så himla mkt..bara vara hemma osv. + Färga håret, haha. Kanske jag nämde innan ;)

Vet ni vad? Jag ska kanske få en liten kattbebis. :D Haha fan vad nördig jag låter nu..men ärligtalat så är jag faktiskt jätteglad för det har gått 1 och 1/2 år sedan hon dog. Så det är på tiden att vi får en ny, tycker jag. Mamma berättade det för mig att hon hade snackat lite med hennes kompis granne för de hade kattungar till salu osv. Gud, vad jag blev glad när jag hörde det. Haha. Japps! Men nu ska jag göra något vettigt, kanske som..??

" Ha det så bra så länge"

/ E


 
Sötnos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0