Första ridlektionen på hela sommarlovet.

Hejsan.

Idag har jag varit lite besviken på vissa personer.
Ska inte nämna massa namn, men ja. Idag är det ridning!
Är riktigt nervös över hur det kommer gå! Haha, f*n 2 ½ månad sen jag red.
Usch, för länge. Hihi. Ni förstår ju, varför jag känner mig så otränad.
Längtar tills det börjar bränna i benen, magen, och armarna. Love that feeling.
Vet någon av er vad jag menar? Imorgon ska jag ta spruta. Buhuhu..
Jag är rädd.  Tur att Vicci kunde följa med mig, för att hålla mig i handen.
Så jag kommer inte blogga imorgon alls, förräns jag kommer hem. Ska nämligen
vara där 11:20. Så måste köra en trekvart innan. Måste som sagt hämta henne
sen så tar det tid att köra också. Men nu ska jag gå och sminka mig lite.
Så ni får ha en bra "dag" så hörs vi igen när jag kommer hem från ridningen.

Okej?

Puss&Kram♥

xoxo

Ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0