Valborg 2010.

Godmorgon på er.  

Sitter just nu hos min syster, har sovit här inatt. Gårdagen var skit rolig, massa skratt osv. 
Jaha, idag är det valborg.. vad händer/ska hända hos er ? Jag vet faktiskt inte själv, vad jag sak göra.
Kanske är med någon kompis ? Vill nämligen inte hänga med papa till min faster. Alltid samma saker där,
inte så himla kul ! Har sovit hyvsatt bra inatt.. jag & syster gick och la oss vid tio över 2. För vi satt och snackade om massa privata saker - som jag inte nämner i bloggen. Var väldigt mysigt & skönt att få ut sig allt, som man är
upprörd över. :) Har ni också känt så ? Uppskattar verkligen min familj. Har nog de bästa syskona & pappan som finns.. ! Även mina vänner, de är bäst ! Jag är lycklig. Hihi.  

Ska alldeles strax ta på mig osv, ska hjälpa syster att fixa lite. För ikväll.. blir här PARTY !
Det är ju trots allt Valborg. hehe. Men ni får ha en underbar Valborgs afton !

Puss på er alla.

/E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0