Sex and the City - time.

21:48 - 10 april - 2010

Hej bloggen !  <-- msn gubbe! hihi.

Mår väldigt bra just nu, mami berättade nämligen att hon skulle flytta ner
till skåne igen !! Ni anar inte så glad jag blev, satt typ och bölade i 2 timmar, glädjetårar
såklart. Hehe. Hon flyttar ner i slutet av månaden. Är så exaited ! En stor tyngd har precis lättat frå mina axlar.

Allafal vad HAR NI HITTAT PÅ NÅGOT KUL IDAG ? Själv har bara varit hemma och myst i soffan
men massa film & lite godis. Faktiskt väldigt skönt att inte göra något alls, bara ligga och dega. Hihi.
Har precis duschat & även ätit middag. Ganska sent, men skitsamma. Pratade precis med pappa och vi
bestämde att i veckan så ska han och jag köpa nytt puder till mig. Behövs verkligen. Kanske hittar någon
bra lotion också ? Har så jäkla torr hy har haft det problemet sen jag var liten.. har någon också problem med det ?
Just nu ligger jag i sängen med ett glas Fanta exotic och tittar på Sex and the City. Min favoritfilm -
och nattis vet nog anledningen till det..haha  Tror att det är nattis favoritfim också. Haha.


Nu ska jag ta lite candy + läsk, och sedan trycka om filmen..så att den börjar om från början. Tröttnar aldrig.
Ebba andersson är värsta "filmgeeket" <-- det är inget nytt, för det visste ni redan. Hehe. 

* Detta blir mitt sista inlägg för ikväll..kommer inte orka skriva mer sen. Ska bara mysa framför tv'n ikväll.*

Ha en underbar lördagskväll, darlings.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0