** Hemma från syster **

17:29 - 1 april - 2010

Heej på er, sötnosar.

VAD GÖR NI/ VAD HAR NI GJORT IDAG ? 

Jag har som sagt färgat mitt hår, är verkligen super nöjd !
 
Tack så jätte mycket Petra ! Kan visa er en före & efter bild sen. Okej ? :)
Blev allafal, mkt mörkare.. än förra gången. Nu känns det bra, för nu har man inget rött hår längre
- Hahaha ! Fick hem en tröja från syster också, det står Skåning för fan. Haha, det passar ju mig ?


Kom på att jag måste måla naglarna, otroligt länge sedan sist. Hmm.. kanske.. rosa ? Eller någon annan färg. Sitter i soffan och tittar på Låt den rätte komma in verkar lite så.. konstig ? Har ni sett den ?

Allafal, nu ska jag äta något. Har inte ätit sen 12. Så är hungrig..som sagt.

- Bloggar sen ingen.. :)

puuuss på er alla.

= ???????????????????????????????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0