godnattpuss från ebba andersson..

Ville bara säga godnatt..

Ska alldeles strax gå och lägga mig i min sköna säng. Har längtat efter den, så himla mkt !
Känner ni aldrig så ? Att när ni har sovit borta några dagar, så sover man
alltid bäst i sin egen säng. Jag känner allatid så allafal.  Sitter och tittar på
Disturbia - faktiskt väldigt bra. (Går på 5:an) just nu. Sitter här och skriker emellan åt.. Imorgon vet jag inte vad som händer.. kanske ringer till
natassja eller så ringer jag kanske till syster och frågar ifall vi ska åka in till stan.
Vore väldigt trevligt. Vill shoppa ! Hehe. Beroende eller vad. Japp.. stolt över det också. Nej skoja.

Meeeen nu ska jag suzza. Sov gott Allihopa ! ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0