Ghost Whisperer

Sitter just nu i soffan och tittar på mitt favoritprogram Ghost Whisperer - älskar verkligen
det programet. Allafal, den senaste timmen har jag sprungit rundor i huset och rotat i garderoben + slängt av och på mig mina nya kläder. Är lite små irriterad just nu.. av privata skäl, som jag valt att inte nämna i bloggen.

Ni förstår säkert.

 varför ska livet vara så svårt ibland ?
Ibland när man får problem så, önskar man bara att man vore
liten.. och då kunde mamma & pappa göra allt bra igen. Men så är det aldrig nu..
I mellan åt, så känner jag bara .. att jag vill inte stanna kvar - utan jag måste bara bort.

Jag saknar mina kompisar.. bara känna att såfort man vill träffa någon, så måste man be familjen
om de kan köra en. Jag vill inte ha det så. Jag vill kunna gå till mina kompisar. Det skulle
vara mkt bättre.. för mig / för oss..

Måste bort !



(Ursäkta näsan!)

En bild på moi när jag senast färgade håret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0