frukost ?

11:11 - 4 april - 2010 

F*n vad trött jag är !

Godmorgon på er !

Är riktigt trött nu , som ni ser på rubriken där uppe. Men ska
försöka att göra ett inlägg till er. Gulligt va ? Idag kommer förmodligen
vicci hit, vi ska umgås osv, för vi har inte setts på evigheter. Så det ska bli skönt att
få se min lilla fück igen. :) Fråga inte, haha. Gick och la mig rättså sent igår.. ångrar det idag.
För är redigt trött ! Igår kollade jag runt lite på ginatricot + HM och hittade extremt fina underkläder &
bland annat.. tröjor, shorts, skor, smycken osv. Måste även göra lite sysslor idag. 


 träna, gå ut och gå, så fort det har slutat att regna.
 
städa rummet. 

duscha.  

Nu ska jag sms:a vicci och sedan äta. 

KISSES !


 


Kommentarer
Postat av: steph

har du hittat på något speciellt i påsk? =D

2010-04-04 @ 15:20:39
URL: http://stephaniebell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0