Yrvaken och fryser.

Godmorgon bloggen - hatar att säga dt ordet, men jaja skitsamma.


Vaknade för en stund sen, låg i sängen och slängde mig från den ena sidan till den andra. Kunde inte koppla av. Men allafal gick upp efter några minuter och slänge mig isoffan med täcket. Fryser jätte mkt. Elr så ee dt bara jag som ee mesig. Haha. Mathias ligger fortfarande och sover, han är alltid den personen som ska vara värst när dt gäller sova. Han ska alltid sova längst. Ni anar inte hur trött jag är, ser riktigt sliten ut. Dt blir inget smink idag imed att dt är Lördag, så dt blir bara att duscha och sätta på lite miracle totch foundation.  Den är en absolut favorit! Täcker alla märken till finnar. Skitbra! Vad ska ni göra idag? Ligga hemma, sova elr va med några kompisar? Jag ska kanske va med Nattis som jag berättade igår. Men dt ee bara ett Maybe .. Iallafal som jag också berättade igår var att jag ska ju rida imorgon. Imed att en annan lektion som jag ska ha på Måndag ee inställd för att vår ridlärare är inte där då. Så dt blir imorgon ( söndag ) istället. Hoppas att dt går lika bra som dt gick sist. 

Men men, har tänkt att sätta på lite nytt nagellack. Kanske rosa? Elr någon annan färg?

Dagens kuggfråga: vilken färg gillar du bäst när dt gäller nagellack?

Måste också ta ut hundarna idag, sa att jag skulle göra dt idag till pappa. Annars blir dt bara att de ligger inne, och dt ee aldrig kul. Men dt ee bara härligt, och jag kan slå vad om att Fia kmr vilja bada idag med, jag kan sätta 1000 spänn på att hon drar med mig ner också. Haha! Tror ni att hon kmr göra dt? Vi får väl se. Kan berätta när jag kmr hem.

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0