Proppmätt & - har pluggat NO.

Okej ..detta ee typ mitt 3 inlägg idag. Anledningen till att jag bloggar så mkt - ee för att jag har så jävla tråkigt. Och jag ee riktigt godissugen! Vet inte vart jag ska ta vägen. Haha shit, jag låter verkligen desperat. Ska allafal ta med pengar som jag fått av min farmor till imorgon så jag kan gotta mig lite iskolan. Efter skolan drar jag till min farmor och pluggar lite hos henne ..hon ee verkligen världens snällaste - hon gav mig 100 kr bara för att jag hjälpte henne med en lampa. Haha vadå bortskämd? Nää, men ärligt dt var faktiskt väldigt mkt i mina ögon. Efter ridningen ( imorgon ) ska jag gå ut med bebisarna. På onsdag ska jag, pappa och mathias till Therese & Jon för hon fyller ju 23. Så grattis till dig om du läser detta. + På tisdag ee dt studiedag, fast jag måste plugga ändå.

Gud vad jag ee shoppesugen, tittade precis på Kenza's blogg och såg hur mkt hon hade handlat. Tror att jag kanske ska beställa lite på internet - ifall jag får för pappa ..såklart. Imorgon ska jag äta en riktigt stor frukost, så jag slipper att va hungrig nästan hela dagen. Dt var länge sedan man pratade med mormor ..undrar hur hon har dt. För er som inte vet så har min mormor cancer. Så dt ee väldigt jobbigt för mig just nu, jag kan inte föreställa mig hur mormor mår jämnfört med mig. Ush! Blir på dåligt humör när jag tänker på dt. Har redan så mkt  att tänka på i mitt liv nu, att jag inte vill tänka på att min mormor mår skit. Blää! Ligger just nu nerbäddad i sägen och tittar på Legally Blonde - den filmen tröttnar jag aldrig på. Skrattar alltid som fan, åt en speciell scen. Har ju tittat runt på olia sidor och letat efter snygga grejor som jag ville ha, och skulle tänka mig att köpa. 

 Söta sminkväskor


Imorgon blir dt att man möter upp Emilia och drar till bussen.
Hoppas att alla får en bra dag imorgon och alla andra dagar. För dt ska allafal jag försöka att ha - trots att jag har prov. Men allafal, nu blir detta mitt sista inlägg för idag ..orkar inte skriva mer. Ska ta på min rosa mysdress, och byta film. Ska även titta vilka kläder jag ska ha på mig imorgon ..så att jag slipper springa runt och leta i sista minuten ..som dt alltid brukar va. Jaja ..ni får ha d så bra så länge!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0