Plugghäst här ja ...

hej bloggen,

Har suttit i flera timmar med mina jäkla läxor, helt utmattad - men måste fortsätta med NOläxan. Har inte skrivit på ett tag nu, ber om ursäkt ... men som jag har sagt innan så kmr jag inte kunna blogga så mkt längre , för jag har massa annat att göra. "/ Har suttit i skit länge med SOläxan, faktiskt lite svårt, fick sitta och kolla på internet hela tiden för att leta fakta. Skolan har vatt helt okej, bara att man dampa som fan på Rasmus - inget illa menat till han nu - men ja ... pallar inte förklara. Klockan ee snart kvart över 8 så jag får väl ta av mig sminket och hoppa i sängen & fortsätta plugga ! Dt kmr nog inte gå så bra, för att jag lyckas alltid somna ifall jag pluggar i sängen ... men me, har alla haft dt bra idag annars ? :-) Dt verkar precis som om jag ee den enda som är trött ? t.o.m bebisarna ee piggare än mig - och dt ee inte vanligt kan jag säga !
Men nu ska jag ta av mig sminket, fortsätta plugga osv..

Ni får ha dt så bra!

Stor Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0