Mathias (L) Ebba ...

Äntligen ee dt fredag, skit skönt ! Ska försöka sova ut imorgon - har inga läxor, inte ovän med någon, behöver inte tänka på något alls. Bara chilla ...okej, nu låter jag som en psykolog haha! Men skitsamma, :-P Har haft dt riktigt riktigt roligt i skolan idag. Har skrattat nästan hela dagen, dt började när vi badade - och dt varade till vi slutade. Fattar inte riktigt vad som hände, behövde tydligen bara släppa ut skrattet ? Elr vad man ska säga ? Brother kom och hämtade mig hos farmor, åkte en liten tripp och handlade massa mat till ikväll. Pratade även om massa personligt som vi aldrig gör annars. Skönt och bara snacka lite :-) Jag  ee verkligen lyckligt lottad, jag har en jätte bra bästis, jätte snälla vänne, riktigt bra familj, vad som händer så ställer man upp i vått och torrt. Har börjat tänka mer och mer, och dt börjar kännas som om jag har växt upp och klarar mig utan min mamma. Precis som Therese & Mathias har lärt sig göra, sen vet jag att mamma inte har dt så himla lätt .. men jag tkr ändå att flytta så långt ifrån sina barn ee lite ...? jag fattar bara dt inte.

Natassja har ringt 2 ggr, så får se vad hon vill. Vet inte om jag drar till Nattis i helgen elr något.
Annars blir dt att man ligger och slöar i soffan och tittar på Tv + att man käkar riktiga högar med godis. (a) Finns dt fler som ee såna som jag?

 Ebba.C.Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0