Ebba mår skit...

Ligger i sängen och hostar och ee snuvig. Jag hatar att va sjuk! Så jäkla jobbigt, jag har ju vatt iskolan hela dagen...och dt var för jävligt!! Jag mådde skit, låg på marken nästan hela tiden. Hoppas jag inte har Svininfluensan :-P Venne, om jag kmr gå iskolan imorgon, får se hur jag mår. Ska försöka plugga lite på SV läxan också ... Ligger nedbäddäd i sängen nu och fryser, tittar även på Heartbreak hotel...Kan knappt prata, har så ont i halsen, men men får käka massa halstabletter.
Visar inte dagens outfit idag --> pågrund av att: 1. Jag ser för jävlig ut.
                                                                      2. Orkar inte.
                                                                      3. Har tat bort mitt smink.
                                                                      4. E skit blek.

Så dt blir ett BIG NO NO, hoppas att jag blir bättre snart. För vill ju inte missa för mkt av läxorna m.m. eftersom man måste ju ta igen dt sen igen.  Kanske äter något senare ikväll - om jag tar mig upp ur sängen. ( Inte så troligt ) Om jag blir sämre ikväll så ringer jag nattis, och säger att jag inte kmr imorgon.


Stor puss !

Me like! No, Me love !

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Krya på dig babysis <3

2009-09-02 @ 17:42:39
URL: http://tessigrynet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0