Shit..vad trött man kan va.

Gud vilken trög dag! Har väntat flera timmar på bussen. Var tänkt att jag skulle med Nattis idag, med blev inte så. För vi ska ta dt i helgen i stället. Blir bättre så ..för att vi både va skit trötta idag. Imorgon ee vi lediga, imed att om man hade gjort klart sin film - så då blir man ledig. Lycks elr vad? Vad ska ni göra i helgen? Jag venne vad jag ska göra, tror att jag ska sova-över med Nattis. Maybe .. annars blir dt bara chill och lite plugg. Imorgon ska jag allafal sova länge ..och checka lite på internet efter saker, jag kanske skulle kunna tänka mig att beställa.
Kan berätta hur min dag har funkat. Dt började med att jag gick upp - och var rikitgt trött. Hoppa in i duschen och stod där inne i ungefär 15 min. Sen hällde jag upp ett glas Oboy, och satte mig i soffan ..började sminka mig, satte på MTV och lyssnade på musik. Fönade håret + platta dt. Klar vid 7. Gick ner till bussen. Höll på med filmen i skolan, blev klar vid 12 ..tror jag. Men jag kunde inte sitta i samma rum exakt hela tiden - så jag och Nattis sprang runt i korridorerna + snacka massa osv.
Satt en stund vid läxhjälpen, fy vad Tim höll på, skulle hålla mig i handen och pussa en osv. Haha. Stack hem lite senare. Somnade nästan på bussen, busschafören fick gå och kolla så att jag inte hade somnat ..precis innan jag skulle hoppa av - vid mitt hus. Men jaja ..nu ee jag ju hemma så nu ee dt lungt. Skulle kunna tänka mig att gå och sova en stund ..men nää. Orkar inte. Ska titta en stund på Gossip Girl, och sedan äta lite. Elr kanske nu. Hahaha!

Ha d så bra så länge!

Ciao.
Vill ha denna mascaran. Kenza sa att den funkar jätte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0