Godnatt-puss från ebba andersson..♥

nu är dt dags för lilla ebba att gå och lägga sig. Börjar bli lite dåsig känner jag..hehe. Imorgon ska jag inte ha mycket smink på mig. Ska bara ta lite depliner vid ögat + lite puder. Sen är jag ready to go. Dt är ju fan lördag..då behöver man egentligen inte vara sminkad. Kommer ju gå upp vid 7 ungefär --> sen har jag 1 1/2 timme på mig att göra mig iordning. Tar ni längre tid på er när ni ska sminka er för skolan? Asså min synpunkt med smink och allt sånt. Är att vi tjejer tar längre tid på oss att sminka oss osv..och egentligen är dt helt normalt. Vi ska ju platta håret,lägga på mascara + puder osv. Och då kan dt ta typ 2 timmar för en att fixa sig. Jag menar dt gör dt för mig ibland. Och dt skäms inte jag för? Min bror ska alltid babbla om att dt tar jätte lång tid för mig att sminka mig och massa..ja vadådå? Bara för att inte han spenderar mkt tid på sitt ansikte. Sen en sak som är rättså lika med tjejer & killar är att - de ska använda hårspray, de ska använda vax och allt sånt.

Jag menar ska jag och börja babbla om sånt med Mathias? Nää tack. Jag står över.
Nu vet ni dt, haha. Men ska gå och lägga mig nu. Ha d så bra så länge!

Kisses&Hugs.
 
Älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0