♥ Godnatt folket

Fy fan vad jag är mätt! Men dt var riktigt gott allafal -  så dt är inte konstigt. Ligger just nu och tittar på "The perfect man". Ska börja göra mig iordning..och ta massa grejor till huden. Imorgon ska jag fläta mitt hår och locka dt. Får liksom mer volym än när jag plattar dt- för då blir dt bara helt slickat. Kanske har för hög värme, elr så är dt plattången som är otroligt bra? Hehe. Pappa och jag har diskuterat lite om min födelsedag som är den 8 november. Har tänkt att vi bjuder hela släkten dagen före min födelsedag (alltså den 7) sen stannar min syster & jon tills dagen efter. Så har vi tänkt, inte så intressant..men ja. Juste ska till tandläkaren den 15, fan! .. hatar tandläkare! Har alltid gjort och kmr alltid att göra. Är dt samma med er? Men nu ska jag fixa lite saker här och snart gå och lägga mig. Annars kan jag lova att jag inte kmr upp imorgon. Och då går dt åt helvete!

Men ni får ha d så bra så länge!

Kisses&Hugs.


Verkar jätte bra. Vad tkr ni?

Kommentarer
Postat av: eemma!

om du menar mascaran så är den jättebra! :)

2009-10-14 @ 09:59:15
URL: http://emmzih.blogg.se/
Postat av: eemma!

sv: kicks vet jag har den iaf :)

2009-10-14 @ 23:28:18
URL: http://emmzih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0