19:32 - t i s d a g

sitter här på min 5 klementin. Är så j*vla gott! Kan inte sluta äta...hihi (A) Dt är bra att dt är nyttigt allafal. Hur har ni haft dt idag då? Min dag har varit rättså stressig. Mer än dt kan jag inte säga. Annars har dt inte hänt något speciellt. Juste förresten..nu har jag äntligen köpt "värmeskydd"spray. + jag köpte även dt shampoot Tresemme', så nu kmr inte mitt hår se ut som ett jävla skatbo. Testa dt faktiskt innan - och mit hår är helt fabulous. Love it! Så de rekomenderar jag helt klart till er. (om ni vill ha ett bra hår) Har jag berättat att jag och nattis är lediga på torsdag? Japp, dt är vi allafal. För vi har ju Elevens Val på måndagar - torsdagar, och på torsdag har jag och nattis någon entrepenör..skit så fick vi va lediga osv. Så dt ska bli nice. Ska allafal sleepa hos henne tills på torsdag. (åker hem till henne efter skolan imorgon)

Längtar jätte mycket tills den 16:e för då kmr mami ner!! Ska bo med henne hos min moster och mina kusiner. Så kmr inte åka buss..utan gå till skolan. På ett sätt är dt jätte skönt att inte åka buss. För där sitter en kille som jag inte vill åka med. Men sen måste man också tvingas gå till skolan--> och dt är jätte jobbigt. För tänk om dt antingen regnar elr snöar osv. Då blir man helt blött ju..:( Nää, men nu måste jag gå och fortsätta plugga till mitt prov tills imorgon.  Även om jag har pluggat nu i skolan på lektionen och hos farmor och nu hemma så måste jag plugga lite till. Tvångstanke..

KISSES&HUGS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0