18:56 - lördag

Hej allihopa.

Sorry, att jag inte har vatt så aktiv nu de senaste dagarna. Har haft fullt upp med skola, läxor + kompisar osv. Men så är livet. Hur har ni haft dt? Jag har haft dt ganska så bra..för mamma har ju vatt här nere. :) Jättemysigt! Hon stannade en dag till, än hon egentligen skulle va - så dt var jättebra. Men blev ändå lite "känslosam" när hon åkte hem på morgonen..efter att jag hade gått till skolan. (För vi bodde hos min moster & mina kusiner, så ligger min skola typ 3 min ifrån deras hus) Så det var det var tummen upp.
Imorgon ska vi till min syster och fira Jon för han fyller 25 år. Så grattis i förskått ifall du läser detta. ska även leta lite saker på datan till min skoluppgift tills på måndag. Men nu ska jag äta, så ni får ha dt så bra!

Puuss på er!

KISSES&HUGS.



Visst ser mina ögonfransar långa ut? Deepliner är verkligen underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0