15:40 - dt är dags för lööördagsmys.

J*vla skit! Fick precis läsk i mitt hår? Visst, är jag duktig? Dagen har bara bestått av att ligga på mathias rum och kollat film. (Imed att han inte kmr hem fråns imorgon..så kan jag va där inne. Hehe) Vad har ni haft för er idag då? Jaa, allafal vid 6 ungefär ska jag och pappi sticka och handla - godis och mat. Tänkte köpa en ny ben&jerry smak. Hhmm..något bra tips? Den som jag vill testa är:

1. Ben&Jerry's Fish food.

Har någon av er testat den? Elr så tar jag min vanliga..Chocolate fudge brownie. För den är tummen upp. Ni som inte har smakat den - måste! Om ni gillar glass, så kmr den nog va er favorit. Dt är min allafal. Japp, men nu ska jag gå och titta på "Hur man blir av men en kille på 10 dagar".

Puuss på er.

KISSES&HUGS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0