- 19:49 - Godnattpuss från ebba andersson..(L)

heej allihopa.

Detta blir mitt sista inlägg för idag. Börjar ärligttalat bli väldigt trött! Så dt är nog dags att sätta på sig mysdress och hoppa ner i sängen och kolla film tills man somnar..haha dt lätt skönt. I mina öron allafal, juste har gjort klart min läxa i tekniken. Så nu ska jag bara läsa lite på provet tills på onsdag + tyskan tills på tisdag. Gud vad jag kan planera!! Funderar på hur jag ska sminka mig imorgon. Hhmm..nägra förslag? Skulle allafal hjälpa mig vädigt mkt, just nu. Så jag vet vad jag ska ta fram (av mitt smink) när jag kmr upp på morgonen. Tror faktiskt att jag ska testa de ögonskuggorna som jag fik av min moster idag, de var rättså fina faktiskt.
För första gången på länge känns dt som om jag har gjort läxan riktigt noga. - Och dt kan jag säga er..är en riktigt bra känsla.

Tänk er själv, ni har suttit och gjort er/era läxa/läxor, så får ni en sån bra känsla för en gång skull. Förstår ni? Jaa, jag kan inte förklara dt bättre. Haha. Dt har varit en väldigt bra dag idag, har fått massa fina presenter --> som jag är jätteglad för! Nu ska jag fixa lite och ta fram lite kläder tills imorgon.

KISSES&HUGS.

Ps. Jag lägger kanske upp "dagens outfit" imorgon, innan jag går till skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0