27 juni - "brännbollsfest" ?





Jaha då har man kommit hem från "brännbollsfesten" - Var rätts så kul faktiskt, blev att man hängde med Josse, Andre, Albin, Gustav m.m. Vi hade huvsatt kul. Blev att man tog en liten bugg med broren. Blev så jävla snurrig efter så fick sätta mig ner. Blev att man gick hem tidigt då broren skulle iväg till Öja ( elr hur dt stavas ) skulle "partaja" - kom hem ungefär vid 12. Sitter fortfarande och väntar på pappa, och nu ee klockan snart...kvart i 2. Vet inte ifall jag ska gå & lägga mig - elr sitta & vänta på pappa. Trots att vår nyckel ligger utanför så vet jag inte ifall jag ska låsa dörren - elr låta dt vara öppet. ?


Kuggfråga : Vilket är smartast ?



Dt blir väl antagligen att man går & lägger sig nu, man behöver ju sin "skönhetsömn". - Är riktigt trött..trots att jag sov till halv 12 idag. (A)  Nu sitter gessi & tittar på mig, så jag får väl släppa ut henne & fia IGEN !! :O men men...


Alla får ha dt så bra. Puss, sov gott. (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0