3 juli - fredag




Heejsan allihopa ! Idag har jag stekt som fan, och har narturligtvis bränt som fan också - fast bara på magen och på benen. Så nu är dt bara ryggen kvar :-D tror att jag börjar få min bränna, som *JAG VILL HA*. Men men, snart  ska jag duscha av mig + äta lite. Alla har svettats som fan idag, inklusive Gessi & Fia. - Dt har nog blivit ett helvete för Fia, imed
 att hon ännu inte har tappat sin vinterpäls. Har ännu inte provat  Ben & Jerry - New york super fudge chunk.  Men ska göra dt idag :-) Nu ska jag gå och duscha + äta lite mat.


Alla får ha dt så bra. Puss,love yah !


Ska ju klippa mig när jag kmr upp till göteborg, funderar om jag inte skulle klippa upp mitt hår ännu mer + klippa snelugg.


   <----- typ som henne ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0