29 juli - onsdag - 2 dagar kvar

heej !

Vaknade vid halv 12 idag, är nästan helt utvilad. Snart ska jag äts frukost - och sen ska jag & Mami cykla ner till torget och handla lite innan jag åker hem. Börjar känna att jag inte vill åka hem nu...men jag måste hem någon gång. En del av mig längtar som fan tills vi börjar skolan - för dagen efter vi har börjat ska vi åka till Bakken, men en annan vill att dt ska vara sommarlov lite längre till. Kmr fan inte orka att gå upp på morgonen, jag måste liksom gå upp tidigare än min pappa ! Jag går upp halv 6 - och i min värld är dt jävligt tidigt ! Nu ska jag allafal äta , duscha klä på mig & allt sånt. Sen sticker jag & Mami ner till torget. 


+ att jag måste sitta längre än alla andra - för jag ee typ den första ?


Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0