2 juli - torsdag

Heej bloggen, vaknade idag vid halv 12, åt frulle & titta lite på tv. Tänkte steka idag men, kom på att dt kan jag inte för att glömde min bikini hos nattis. Fan ! Ville gärna sola lite till...:-(  men men. Idag ee dt jävligt varmt tror att dt ee 26 / 28 grader elr något sånt. Ska vara hemma idag, chilla & lyssna på mkt musik. Mathias stack till stranden med Pamela - de frågade ifall jag ville hänka med, men kunde ju inte - för har ingen bikini för tillfället.

Nu är dt 10 dagar kvar tills jag åker till göteborg. - Fan, vad kul dt ska bli ! :-D Kmr nog åka till stranden rätts så mkt, kmr bli mkt sola & bada.

I sommar kmr jag nog äta mkt glass (aaa) och jag ska testa denna här
< ---- New york super fudge chunk

Den verkar god, så jag ska testa den. jag kmr förmodligen skriva lite om den någon gång, så läs gärna dt.

Alla får ha dt så bra. Puss, love yah !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0