1 juli - onsdag





Hej jag har inte skrivit på typ 2 dagar nu, och har en hel del att berätta för er :-) Jag har vatt med bästavän ( nattis ) från Tisdag - Onsdag var mkt trevligt. Har blivit mkt Sola & Sova / Vila kom till henne ( i tisdags ) ungefär vid halv 1 - skulle direkt ner till stranden och sola + bada i havet. Sen åkte man hem igen vid halv 4. Efter dt duschade man & sånt, satt lite vid datan / låg och tittade på film. På kvällen / natten tittade man på Big Brother - denna gången däckade inte nattis ! :-D stannade upp till Big Brother var slut, sen kröp man till kojs. Bleva att man låg och snackade / skrattade väldigt mkt. Dagen efter kunde vi sova hur länge som helst för dt var bara vi hemma (Y) gjorde lite god frukost, sen gick vi ut på gräsmattan och myste med Vici- bojse. Halv 3 kom nattis mamma hem från jobbet, så då stack vi ner till stranden igen stannade där typ en halv timme elr något sånt. Har nästan  fått min bränna, men vill bli lite brunare, sen ee jag nöjd (a) 

Jag har lite "forskning" när dt gäller bra makeup, man vill ju gärna ha dt  när dt ee så himla varmt + att dt ska se bra ut nu när dt ee sommar.  Jag har sett på Stina - Lee's blogg, och hon har sagt att om man ska ha t.ex mascara på stranden ska man ha Id elr vattenfast mascara. Jag har lite exempel som är bra (Y) :


- Clinique High Impact Mascara


- Clinique Gentle Waterproof Mascara



- Max Factor Aqua Lash Mascara


- Clinique High Definition Lashes Mascara


- Diorshow Blackout Waterproof Mascara
  <----- den här har t.om. Kenza rekomenderat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0