♥ Va fan gör jag uppe..? ♥

Jag kan inte fatta att jag ee uppe nu , när bara klockan ee tio i 9. Anledningen till att jag sprang ur sängen va att jag trodde att klockan kanske va typ 11. Men dt var den ju narturligtvis inte. Ska strax gå och ta en varm & skön dusch..dt ee lika bra att jag gör mig iordning nu och äter frukost, så behöver jag inte göra dt i sista minuten sen. Haha, jag tänker ;-) Har alla sovit gott annars ? Dt har jag, faktiskt. Har inte direkt sovit ut så..men jag ee allafal lite pigg. Jaha, kvart över 12 åker vi och hämtar Nattis - sen åker man in till Malmö och shoppar. Jag ska ju självklart köpa sånt som jag behöver & inte slösa pengar på massa annat. Som kanske andra tjejer gör. ( Inget illa menat till er ) Jag vakande faktiskt inte av mig själv, utan av att Gessi & Fia står och skäller / springer utanför mitt fönster. Hatar att vakna så! Så jobbigt. Så ee jag allafal... Vad ska ni göra idag då ? Ni vet ju redan vad jag ska göra, så dt behöver jag inte skriva en gång till. :-) Jag tänkte visa dagens Outfit idag, har ju inte kunnat dt innan för att Mathias tog med sig kameran till Norrland. Men nu ee den hemma, så nu kan jag fixa lite bilder. - Och inte ta massa gamla.

Vet någon vem Therese Johansson Rojo ee ? Dt ee allafal en flicka som blev mördad av killen som hon kysste på en fest. Jag kan inte fatta att någon kan göra så ? Therese finns överallt nu, te.x. på youtube & google. http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/annikamarklund/article5666710.ab

Killen som Therese kysste var en kille som hette Tim - och han gick på hennes skola. Tim hade redan en flickvän som inte Therese visste något om. Flickvänen fick reda på vad som hade hänt, och var inte alls glad. Hon skrev ett sms till honom, att han måste döda Therese. Efter festen som Therese & tim hade vatt på så frågade han om de kunde gå in i skogen och snacka om kyssen. Therese sa ju förstås ja och följde med honom. Den natten ströp Tim Therese med en pinne så att hon föll till marken. Efter dt så sparkade han henne så hårt att hon blev medvetslös. Plötsligt så ringde hans mamma, och han försökte låta så lugn som vanligt. Han sprang hem, och lät therese ligga där helt ensam. Vännerna till Therese letade ju efter henne, och hittade henne blodig i skogen. de försökte rädda henne, genom att ringa efter en Ambulans...men hon dog på sjukhuset. Nu frågar domarna & juryn efter vad som egentligen hände den natten. Polisen har tat fast Tim, men flickvännen försöker man än konfrontera.

Nu va hennes liv försört / borta, bara av ren avundsjuka..

Therese blogg: www.thresrojo.blogg.se

♥ Ebba.C.Andersson♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0