kväll .. 7 augusti

Jag gjorde inte så mkt, sen jag sist skrev i bloggen. Jag slappade mest, åt lite och satt ute på trappen med bebisarna. De var så glada att jag kom hem, de ee så söta. Pratade med syster för en stund sen, kanske ska träffa henne ihelgen..mkt kul ! Gud vad jag längtar efter att åka karuseller ! Jag ee jätte sugen på att åka bergodalbana ( om jag har stavat rätt  ) Just nu ligger jag och tittar på Heartbreak Kid, jag tkr den ee skit bra :-D bara så att alla vet ee jag  FILM -FREAK, om inte ni har fattat dt än. Jag har blivit dt för att jag inget och göra, om dagarna. Dt ee bara för dt ee sommarlov ! Nu ska man ju börja 8:an, jag börjar bli lite nervös för nu ska man ju få betyg. Men men, jag har ju fått bra på prov och "test" innan. Som jag sa innan, att jag hade vatt på stranden  - mh nu börjar dt synas att jag har brännt mig. I hela huvudet  t.o.m. Värre än mathias och han har också vatt på stranden idag, första gången jag bränner mig värre än han. Min bror ee värsta Beach - geeken. :-P 

Nu ska jag fortsätta titta på filmen, alla får ha dt så bra ! Venne, om jag orkar blogga imorgon...men kanske, för jag lyckas alltid hamna vid datorn, iallafal.
 Puss ! - kiss & hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0