ONSDAG - MORGON




07:56 - 3 febuari - 2010 


~ Hello guys.


*Gäsp* Just nu ligger jag här i sängen och kollar film på datan. Det är ju egentligen skola idag, men pågrund av all snö - så var ju bussarna inställda. Lucky me blink men måste ändå göra skolarbete. Det är att man ska göra någon sån egen måltid på HK'n. Så dt måste jag göra typ.. nu! Okej.. vad ska ni annars göra idag då ? Jag ska inte göra så himla mkt.. bara göra lite läxa, och sedan sova, titta på film osv. Lite tradiga saker, men whatever va kan man göra när det snöar som fan. Allafal, ikväll ska jag lägga mig tidigt. Typ-- vid 9 tiden. Ärligtalat, kanske är ett freak imed att jag lägger mig så tidigt.. men det är faktiskt skönt, för då kan man sova mkt längre! Testa det hörni innan ni dömer! Hehe..

Juste, jag ska ju också göra muntlig redovisning den 9 febuari - tror ni att jag är nervös eller ? Ehm.. JA!


Föressten, om ni vill ha en bra brunkräm & en bra lotion - så man slipper vara torr i ansiktet. Jag har botemedlet till dig/er! Haha nu låter det som om jag säljer massa skit frn Tv. (se nedan)


Visst, den är liten. Men den funkar! Kostar typ.. 500 :- + att det är brunkräm & lotion i ett. Luktar skit gott! Jag har användt den i .. 2 veckor nu, har ingen mer torr hy. Wow! Säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0