Jippi!

Yes! Idag fick jag hem mitt nya sminkpaket från Frida. Gud, vad jag blev glad. Stod och jublade i minst 2 min. Venne, vrf. Men sån är jag, hehe. Ska lägga in en liten bild efter att jag kommit hem från ridningen. Men först ska jag äta. Dagen har varit ganska stressig..hatar såna dagar. Annars har jag och bästis haft roligt som vanligt. Hur har ni haft dt i skolan idag? Hoppas att ni har haft dt bra. Kom precis på att vi har prov tills på onsdag - måste börja träna..men glömde böckerna i skolan. Inte bra! Men men, kan inte göra så mkt åt dt nu.

Nu ska jag ta på mig ridkläder och börja göra mig iordning.

Men ni får ha d så bra så länge!

Kisses&Hugs.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0