Hemma från skolan..så jäkla skönt

Okej..idag har skolan vatt helt okej. Hade ju tyskprov idag. Gick faktiskt väldigt bra - satt jätte länge med provet. Kändes väldigt skönt, faktiskt. Sitter och äter lite vindruvor just nu ..fick springa till kylen och hämta lite frukt. Var lite sugen på att något annat, men dt får bli frukt. Har även lite läxa som jag måste läsa på. ( glosor i engelska ) Jag och bästis har ränt lite rundor i skurup. Vi stack bland annat hem till min farmor - och åt lite glass..sen stack vi till skolan igen - för bussarna skulle komma. Men nu sitter jag här hemma, mkt skönt! Jaja ..Hur har ni haft dt i skolan idag då? Jag har bestämmt en sak, jag ska börja spara mkt pengar. Sen när jag har tillräckligt så ska jag åka in någonstans och shoppa rubbet! Jag och bästis har pratat mkt om dt osv..och dt låter faktiskt väldigt bra.

Sen behöver jag inte handla en liten del av kläder - sen måste jag åka in igen och handla resten. Så dt ee bra och göra så som jag har tänkt. Att nästa gång jag åker in med nattis ..kanske? Så handlar jag rubbet vad jag vill / beöver ha. Okej nu har jag bara babblat på? Haha fint väder idag?Nää skoja. Men vi hörs senare.

Kisses & hugs. 

<-- skulle va läge nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0