Smothiesnack. - Torsdag 6 augusti

Heej alla sötnosar

Idag ee dt smothie-snack!

Vaknade idag vid tio över 11, var utvilad för typ första gången på länge. Efter dt käka jag frulle - mackor med skinka & gurka, gott ! Jag har en fråga: Vet någon hur man gör en smothie ? jag ee sugen på dt, trots att jag aldrig har testa dt. Jag vet att dt finns olika sortes smothie..men jag vet inte vilken jag ska testa ? Några förslag ? Jag har länge velat testa jordgubbssmothie, men har aldrig gjort dt.

Idag var dt också solväder fast inte lika många små kryp :-D men jag stannade inte ute så länge, imed att jag blev trött på solen. Dt ee inte likt mig ! Jag brukar va den personen som vill va ute exakt HELA tiden, och som vill sola fast dt ee muligt väder. Men sån person ee jag tydligen inte längre..? Just dt, jag har även testat en ny glass ( inte Ben & jerry's Super fudge chunk ) men en annan. Den heter " Carte D'or - Chocolate chili peper " den ee toppad med massa choklad så man ser ju inte de små chillisarna. Så man bara slevar på, först ee den jätte god för dt smakar bara choklad, MEN SEN, jävlar vad stark den e ! Jag fick dricka jätte mkt dricka efter dt. Men i och för sig, jag ee känslig för starka saker.

 Hallonsmothie

 Jordgubbssmothie

 Blåbärssmothie

 Jordgubbssmothie med blåbär



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0