♥ Ska äta strax...- och ee fortfarande trött

Har spenderat exakt hela dagen i soffan, ska strax äta lite..pappa står och lagar mat nu. Mathias har stuckit någonstans - skulle väl va med någon kompis / elr sticka på någon fest. Trots att jag ee trött, så ee jag förväntansfull för imorgon - för jag ska verkligen shoppa loss ! + att jag skulle hjälpa nattis att köpa en present till hennes pappa som fyller år idag. Så dt blir en liten sen present från henne :-) Tror att jag ska sätta på " PS. I love you " den filmen ee jätte mysig och kolla på. Men man måste vara inne i filmen för att fatta den..svårt och förklara men hoppas att ni förstår.

Sakerna som jag hoppas hitta.

* Trosor
* Bh
* Skor
* Smink
* Tröjor
* Linne
* Byxor
* Kjol
* Armband, örhänge
* Väska ( sminkväska )
* Parfym

De sakerna vill jag hitta / köpa, men jag ska inte hoppas för mkt - ifall jag inte hittar dem.
Tror att dt blir att vi fikar på Expresso House elr något sånt, ska verkligen njuta av att dt ee helg och att jag får spendera tid med bästis..och inte tänka på massa annat. :-) Saknar Mami! Jätte länge sedan jag pratade med henne sist. Sist jag snackade med henne så hade hon jätte problem med halsen, hon lät inte bra allafal. Pallar inte gå en runda med hundarna ikväll...mina ögon ee helt suddiga - känns som om jag kmr slockna när som helst. Men egentligen ee dt inte så konstigt att jag ee så trött imed att typ halva sommarlovet har jag lagt mig skit sent ! Jag la mig inte förrän typ 3 ? Elr något ?
Nu ska jag äta allafal...men  ni får ha dt såbra så länge !


Ebba.C.Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0