Nästa mål..att var tjock elr vara pinn-smal ?

Har precis kommit hem från bästis, har haft en riktigt rolig helg. Har sjungit massa & yrat runt. Har även gått en runda i skivarps city..Jag har väldigt många tankar i mitt huvud just nu, jag vet att många säger att man ska vara stolt över sin kropp, men dt ee fan inte jag. Trots att folk säger att jag ee smal så tror jag inte på de. Ibland får man bara höra dt för att de vill vara snälla mot en och inte såra en. Den sista tiden har jag tänkt extra mkt på mitt utseende, jag har tyckt att mitt ansikte har blivit rundare, men dt tycker varken pappa , mamma , therese elr natassja. Men men, dt ee bara en sak man kan göra om man känner sig tjock - och dt ee att TRÄNA. Såklart måste man inte äta nyttigt exakt hela tiden, man måste ju äta lite med fett i också. Men ja...min mage har ju gett resultat nu, jag har nästan fått magrutor - och dt ee jag jäkligt stolt över kan jag säga. Nu ee dt bara andra ställen som jag måste träna mer på. Sen kmr jg nog bli rättså nöjd.
Man vill ju inte vara en anoreksiker, men man vil ju ändå vara smal..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0