Min älskade Ben & Jerry tillundsättning...

Har precis kommit hem från ridningen, gickl väl lite si & så, blev nästan avkastad! Men skitsamma, måste ju trilla av någon gång..elr hur :-) Har äntligen vatt och köpt en Ben & Jerry glass, jag mådde mkt bättre efter att smakat den. Man kan säga att just nu ee glassen, ett plåster på såren. Men ska inte äta för mkt, för den ee ganska mäktig..har typ tar 6 tuggor & ee nästan mätt !

 Skit go ee den! Tänker gå en liten runda med Fia, innan jag går och lägger mig. Blir skönt, måste lägga mig tidigt ikväll..dt ee ju näst sista dagen jag ee fri från skolan. - På 1 sätt, ska dt bli ganska skönt att komma tbx till skolan, men på dt 2 sättet vill jag bli hemma "/ men måste ju gå iskolan..annars får man en prick - och den ee markerad som skolk. Och dt vill fan inte jag ha. + att dt ee ju Bakken som kallar mig till skolan! ;-)

Men nu ska jag gå och göra något vettigt, om jag kan..ha dt bra så länge! Puss!

Ps. Kan inte ta några bilder :- (                  (asså vad jag har som outfit )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0