♥ Hemma från skolan..

Nu har jag äntligen kommit hem från skolan, vi börjar ju inte med riktiga lektioner förräns på måndag. Kmr inte palla dt, har blivit så jävla seg på att göra läxor. Min dt ee ändå ett måste i min värld. Har ju precis börjat 8:an ? Då måste man börja allvar med skolan. Trots att jag har lyckats bra på prov osv - så vill jag ändå göra bättre ifrån mig. Imorgon ska jag bara ta dt lungt ! Ska riktigt sova ut, för har vatt sjukt trött de senaste dagarna. Idag har jag vatt med min klass i Lund, och vatt på något universitet ..? Låter kanske väldigt tråkigt / löjligt, men dt var faktiskt väldigt coolt. Just nu sitter jag nerbäddad i soffan och tittar på Project Runway, ska kanske äta färdigt min Ben & jerry glass lite senare. Blir mitt  "godis" i helgen, har ätit så mkt annat skit när jag vatt på tivoli så..ja. Har börjat äta mindre godis nu, ee inte lika sugen som jag har vatt innan.

Annars, vet jag inte vad jag ska göra ikväll..sova kanske :-P elr något annat. Kanske gå en kvälls-runda med bebis ( om jag orkar ) Jag har kännt mig konstig på sistone, känns som om jag inte känner mig själv längre ? Kan inte förklara..
Vet bara inte vad jag vill.

Stor puss! ♥

 Hur söt är inte denna glassen (a) ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0