Har nyss vaknat..

Förlåt, för en dålig uppdatering. Ska bättra mig. Har precis ätit frukost, snart ska jag gå och göra mig iordning, för jag vet inte om jag ska åka till nattis idag elr inte. Men men, dt löser sig säkert :-) Men ska ändå fixa till, för vill ju inte gå i pyjamas hela dagen ?
 
 E dt bara jag, elr verkar Spencer vara jätte stolt ?! Jag gillar inte han alls..han har alltid så mkt skit för sig. + Han gjorde ju så att Lauren & Heidi blev ovänner. Tänk själv att förlora sin egen bästa vän, Dt ee inte kul, kan jag säga. Har hänt mig en gång, och dt får ALDRIG hända igen.
Spencer tar ju med Playboy tidningen exakt överallt..dt ee lite överdrivet! Fast dt ee bara min åsikt, ni kanske tkr något annat ? Jag tkr att Heidi har förändrats skit mkt, hon har blivit så kaxig..hon var mkt snällare innan när hon var med Lauren.



 Dt går ju riktigt bra för Lauren, hon har ju gjort en Modeshow och massa sånt. + Att hon har skrivit en bok om hennes liv i L.A . Jag tror också att hon har skrivit lite om  Heidi och ´hur hon förlorade sin bästavän. Jag vill gärna läsa den - tycker att dt skulle varit väldigt kul..för jag vill själv flytta till L.A, när jag bli äldre. Jag tkr om Laurens stil i kläder, hon har sin egen stil & kopierar inte någon annans.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag packa ta på mig riktiga kläder istället för pyjamas :-P
Vad ska ni göra idag ?
:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0