Har nyss vaknat.. yrvaken.

Har nyss vaknat..och klockan ee vad - 14:12 detta ee nog det längsta tiden jag har sovit.Tidigt imorse vaknade jag helt yrvaket och öppnade mina gardiner, sen gick jag och la mig igen ? Fattar inte  vad jag gjorde. Var inte såklart inte vaken 8-) Mathias verkade så förvånad när jag kom upp, han bara hej ? vet du hur länge du har sovit ? Jag bara: mm.. åt lite senare & så. E sugen på att sticka till stranden och sola lite, min bränna börjar dämpa sig nu :-( ... Jag dras till vattnet,  men vet inte vrf. Dt ee liksom bara lukten, hur vågorna dras upp till stranden, allt folk. Tkr dt ee riktigt mysigt. Tänkte gå en liten stund med hundarna, så JAG  vaknar..+ dt ee nog skönt och gå ut idag , imed att dt ee strålade sol här.
Imorgon ska jag rida, dt blir ju Bailey 4 ggr, sen bytar jag häst. Ska bli ganska spännade, för nattis har visat lite..imed att jag gjorde lite fel förra gången, så vill jag göra rätt den här gången. Man vill ju inte att läraren ska skrika på en ? Hoppas bara att jag kmr ihåg vad hon visade mig. Ska hoppa in i duschen efter att jag har varit ute med bebisarna, vill känna mig fräsch.
Idag kmr Papi hem, just nu ee dt bara jag hemma. Imed att Mathias har kört och handlat lite, som jag & pappa ska äta ikväll. Ikväll ska dt bli tacos - och där ee ju grönsaker i, ska försöka att ta mer grönsaker än köttäfärsås. Så blir dt säkert bra, för vill hålla mitt löfte.
Ha dt bra så länge ! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0