Blir uppdragen av syrran..

Inatt har jag inte sovit som jag brukar, anlednigen till detta ee att:

1. dt har vatt så jävla varmt!
2. dt har åskat & blixtrat som fan
3. dt har varit så jävla  varmt !
4. + att therese & jon har snarkat


Alla vet att jag inte kan sova isamma rum med en som snarkar, jag ee riktigt känslig för sånt. Blev allafal uppdragen av syrran imorse för hon skulle tvätta, och då måste jag ju såklart gå upp ur min varma & sköna säng, slänga på mig en stor tröja och bära ner en stor tvätt-korg ! Men men, ee ändå vaken nu..Thelma har tat min plats i soffan, hon breder ut sig riktigt mkt ! ( trots att hon ee en katt ? ) Jon gick upp riktigt imorse, jag vakna av att dt smällde lite & då var dt dags för han att sticka och jobba. Tror han gick upp 5 halv 6 elr något. - en ren gisning. Snart ska jag äta frukost för jag ee hungrig ! Therese ligger i hennes soffa och snarkar skit mkt, jävligt irreterande (aa) får snart ett utbrott här. Eftersom jag både har hört henne inatt & nu, så ee jag väldigt trött på dt ljudet. Tåller bara inte sånt..

Vad ska ni annars göra idag ? Jag ska sova om jag får chansen. Elr ska jag bara chilla i min säng ( soffan ) Jag åker inte hem förrän halv 9 - 9 ikväll, för mathias ska väl träna elr något. + att pappa jobbar, så han kan inte iheller hämta mig. Men dt ee lungt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0