8 augusti - Lördag

Sitter med ett glas Oboy i handen, och ska blogga lite. Som jag sa igår nu har jag lyckats hamna vid datorn iallafal. Har alla sovit gott ? Jag har väl sovit  hyfsatt. Däckade igår när jag tittade på Heartbreak Kid,  venne om jag ska träffa syster idag elr imorgon. Men men, vad ska ni göra idag ? Jag ska antingen åka till Therese elr stanna hemma. Jag känner för att handla lite kläder, som jag har sagt många ggr innan. Typ, shorts elr byxor med hål i. + några linne / tröjor.  Kanske ska ta ut bebisarna, på en liten runda. Elr ska jag gå ut på gräsmattan & sola lite fast jag har brännt mig som fan i ansiktet. Men den har faktiskt gått ner nu under natten ( Y ) Nu har min bror vaknat, och anledningen jag vet dt ee att han alltid sätter musiken på HÖGSTA  volym. Fan, hela huset dunkar :-P haha ! Men nu ska jag äta lite frulle.

Alla får ha dt så bra !

Kiss & hugs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0