♥ You spanish lalabye.

heej gullungar. :)

I'm back. Som sagt har varit i Tunisien med bästis.
Var faktiskt väldigt mysigt! Men maten.. usch. Ingen höjdare.
Men om man bara åker dit för solen & värmen - så är man helt rätt på det.
Jag har en redig linje kan jag säga. F*n självlysande, haha. Men en sak som jag
blir redigt orolig för att det ska hela tiden komma massa vita fläckar såfort jag solar ?
Har jätte många på rygen + lite på magen. Blää, gillas inte. Allafal, kom hem halv 2 igår.
Trött och väldigt sliten. Hade så otroligt ont i mina ben också, satt som en j*vla räka
på flygplanet. Haha - annars har veckan varit väldigt skön, mycket sol & bad.
Underhållning på hotelet varje kväll, god dricka osv.
 Hotelet vi bodde på hette "Djerba sun club" Så ett bra tips, om ni vill ha
mycket sol och bad så ni deffinitivt åka till Tunisien. Men kom ihåg drick inte vattnet, så
köp massa flaskor med vatten i när ni kommer dit. + Ett gott råd som jag glömde exakt hela tiden
är att drick även om ni INTE är törstiga. Om ni inte gör det, kommer ni må så j*vla dåligt senare på
kvällen. Det gjorde jag! Det var verkligen inte kul. Hehe. Jag ska försöka föra över bilderna på datan
sen så att jag kan visa er lite(ehehe.. lite) bilder som jag har tagit.

Men nu ska jag äta lunch, och sedan plugga lite inför prov på Fredag.
Ha det jätte bra så länge, darlings.

Puss&Kram.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0