♥ Vrf just mig?

Hej.

Blir ett kort inlägg idag. Men det är bättre än inget.
Idag har jag allafal varit på vårdcentralen och kollade
min mage. För det stod inte rätt till. Allafal, så åkte jag och
pappa dit vid 9. Och var där i en timme ca. Och det visar sig att
jag kanske har en tarmbakterie i kroppen. Vilket gör att varje gång
jag äter - så kommer det ut lika fort igen. Och denna tarmbakterien
är väldigt smittsam.. så jag får inte komma tbx till skolan förräns jag får
mina provsvar. Usch, och om jag är possitiv (alltså har bakterien) så tar det
4-6 veckor för mig att bli frisk. När jag hörde det, ville jag bara gråta.

4-6 veckor?????? Då missar jag ju allt i skolan. Men men..
Det enda jag kan göra då i det läget, är att ta hem massa böcker osv.
Men nu ska jag ta mitt täcke & kudde och bädda ner mig i soffan.

Puss&Kram♥


Kommentarer
Postat av: ida

men skittt dåååå :( hoppas det är negativt!!

2010-09-16 @ 19:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0