♥ Love --> The Hills.

'Hejsan.

Allt bra? Här är allt väl helt okej.
Magen är j*vligt körig som vanligt, hehe.
Men annars är allt lugnt. Just nu, ligger jag bänkad framför
tv och kollar The Hills. (Gamla avsnitt, förståss) Men det är
skitsamma - det är underhållande ändå. Ska duscha alldeles
strax för känner mig så ofräsch. Har inte duschat på
äum.. 2 dagar. Yuk! Äckligt, haha. Så det ska jag göra
direkt efter att jag skrivit detta blogginlägg. Och stå där
väldigt länge, thihi. (a) Det gillas, verkligen.

Imorgon är det skolfoto, men jag måste till vårdscentralen.
Så jag kan inte vara med. Men jag får ta sånt, "privatfoto"
Hoppas bara att jag inte får göra det med andra 9:or. Speciellt
inte med de i natur & miljö.. heh. Vettni, jag har gått utan smink i
1 vecka nu. Jag saknar det som F*N. Hahah. Men är man
smink-freak så är man. Eller vad säger ni, kära bloggläsare?



Love this. HM - 89:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0