♥ I'm sorry.



Yes bitches, i'am. Har haft så mycket att göra nu
när jag äntligen har kunnat komma tbx till skolan.
Och jag kan säga att det har verkligen varit underbart skönt!
Träffa tjejerna igen & alla andra såklart var super. När jag
pratade med vicci & ida i telefon 2 dagar innan jag skulle gå i skolan
blev jag alldeles tårögd. Hade inte hört deras röster på 2 ½ vecka.
Så det var väldigt mysigt. Träffade vicci när vi hade studiedag.. hade jätte roligt!
Dampade som vanligt..hehe. Satt och kramade varandra i en evighet också.

Det har verkligen tagit några år för mig, att veta vilka mina
absolut riktiga är. Är verkligen super glad över att jag har dessa tjejerna
i mitt liv. T.e.x igår(torsdag) hade jag den roligaste dagen i skolan. Börja med att
jag och bästavän gick och handla massa godis, och satt och krängde i korridoren
med resten av klassen sittandes vid plastmatv utanför vårt klassrum. Har nog aldrig varit
så himla hyper. Ahahah. Minne för livet. Hihi. Veckan har gått väldigt fort, enligt mig.
Så nästa vecka ska jag banne mig komma ikapp allting igen. Har mina lärare som stöd också.

Tack för det! Hörs imorgon, gullungar. Puss&Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0