♥ Grease.

Godmorgon - hatar att säga det.

Men vad ska man annars säga? Hehe. Okej, igår satt jag inte hemma
utan jag och min familj åkte in till malmö och överasskade min syster med
Musikalen Grease. Det var riktigt roligt/mysigt. Och therese fattade ingenting.
Hon trodde att vi skulle kolla MIF - och det är verkligen inte hennes stil.
Och jag kan inte fatta att jag kunde hålla det för mig själv att hon skulle åka
in där. Jag brurkar typ alltid försäga mig, när det är något spännande på G.
 Fick kämpa jäkligt mycket, jag höll på säga det flera ggr.  

Vi var ju i den nybyggda arenan. Den var jättefin! Och man kunde sitta på
isen också, Skit coolt enligt mig. Där var säkert 2000-3000 pers. Och det kostade
600:- per person. Vilket jag verkligen tycker är värt det. Hade jätte mysigt! Om
ni inte har sett den, så måste ni se den. Minne för livet, kan jag säga.

Puss&Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0