♥ Fucking gorgeous.

Tjingenling.

Idag mår jag mycket bättre. Lite illamående bara.
Har inte orkat att blogga förräns vid nu.. har pluggat lite idag
och så. Chillat, kollat på film osv. Försökt att äta åtminstone lite. Hehe
- Men det går fortfarande väldigt trögt. Har ingen lust att äta längre!
Känns inte speciellt helsosamt. Men allafal, har nyss pratat med bästavän
i telefon, pratat om att ens vänner är inte alltid de som de säger sig vara.
Och att kan helt plötsligt ignorera en - bara så. Utan anledning. Ibland känner
man sig helt misslyckad, när komipsarna bara behandlar en som skit, det tar
på ens hjärta, vet ni. Låt aldrig någon av dina vänner..trycka ner dig.
Och låt aldrigde få dig att känna att du är mindre värd än de.

Men nu ska jag dricka lite multivitamin. Älskar det'! 

Puss mina bebisar. 

Puss&Kram♥

Älskar denna väskan, från modekungen.se
 849:
kostar den. Lite för dyrt för min smak.
(Nitar under) 

 


Kommentarer
Postat av: linda

sv: tack så mycket ebba! Försöker göra så gott jag kan, för att ni läsare ska trivas och vilja läsa i min blogg.

2010-09-13 @ 19:18:34
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0