♥ Doesn't mean anything.

Cuz it's over. When you said goodbye.

Hej mina små grisar.

Idag mår jag väldigt bra. Sitter just nu och lyssnar på
musik och väntar på vicci. Hon kommer om drygt 1 ½ timme.
Typ.. så undertiden ska jag springa runt lite i huset och plocka undan
massa. + Städa lite, så är här rent&fräscht. Hon ska nämligen sova här inatt.
Som jag berättade igår.. i think. Allafal, sitter och snackar med sötnosen oliwer..
har inget annat att göra just nu. :) Thihi. Ikväll blir det massa mys, vicci ska köpa
lite "snacks" ( ahaha kommer ihåg när jag alltid sa det innan) sen ska vi kolla

massa film osv. Imorgon är det inte så viktiga lektioner, så behöver inte vara
så värst pigga. Bara ett prov. Men det är i engelska. Så det kommer jag säkert klara.
Är alltid på TOPP - när det gäller engelska. Tycker att det är redigt roligt. Så det har jag
inte speciellt svårt för. Trevligt nog. Har inget mer att säga, tror jag. Så tänkte avlsuta här.
Kommer inte blogga mer idag, för vicci ska vara här. + hon ska hjälpa mig med engelskprovet.
Förhöra mig, och förklara lite för mig osv. Så ni får ha det så bra, så länge sötnosar!

Puss&Kram♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0