♥ Ullared.

hello darlings.

Är så glad just nu, fick reda på att jag fick följa med
bästis till Ullared.  - So exaiting! HAHA. Denna gången
ska jag fan ta med mig massa med pengar, hihi. Typ..
2000:- Då jävlar kommer jag få med mig mycket hem. Loove it.
+ jag och nattis har bestämt en sak, när vi kommer dit, så ska vi
köra "vagnrace" hahaha. Skit kul!! Folk kommer säkert att glo som
faaan - men det är ju liksom vi 2 vana vid. ;-) hehe..

Ska alldeles strax gå och lägga mig. Är väldigt trött..
Dagen i skolan, har idag varit.. ganska jobbig, faktiskt.
Har haft en otrolig smärta i magen som sträckt sig ner i ryggen.
Och nej, det är inte mensvärk. Usch, säger jag bara. Men allafal,
ska göra mig iordning nu - så sov gott, sötnosar! Bloggar mer
imorgon efter skolan. Okej? Vi hörs.

Puss&Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0