♥ The la-la-land.

I am confident
But i still have my moments
Baby, that's just me..

Hej sötnosar!

Är helt DÖD just nu. Ligger som en jäkla
nerknarkad tjej i sängen. Slemmar lite & sånt.
Skämtar bara med er, men DÖD är jag verkligen.
Har inte sovit så himla bra inatt.. sov över hos vicci.
Somnade vid 4 - inte speciellt lyckat.. Sen väcktes jag
av någonting vid 9 - halv 10 typ. Så ni kan bara tänka er,
hur jag känner mig just nu. Sliten tjej! *hehe*

Så ska lägga mig tidigt ikväll. Typ vid 9.
Allafal, nogpratat om det. Alldeles strax,
så ska jag & papi åka och handla mat. Jag envisades
nämligen om att skriva ett inlägg först. Snäll jag är va?
Jag ska även flörta till mig lite godis, hihi. Buuwsigt.
Asså ni anar inte hur j*vla ont jag har i min svanskota.
AJ AJ AJ - säger jag bara. Det som hände var, att
när vi hade idrott i fredags, så hoppade vi höjdhopp.
Så skulle jag hoppa för sista gången, för det var bara några
minuter kvar.. så kom jag fel - så jag landar på pinnen
och hela min rygg smäller i. Så nu har jag svin ont. Kan knappt gå.
Buhuhu!

Puss&Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0