♥Sorry bitches!

Hej bloggen!

Hur mår ni? Jag mår väl helt okej.
Har blivit en j*vligt lång "blogg-paus" Men det var
faktiskt nödvändigt. Har varit en riktigt jobbig vecka. Usch!
Säger jag bara. Ni hade nog inte pallat det iheller. Allafal, idag har
det varit en sådär dag i skolan. Väldigt seg - och många var ledsna..

Men det löste sig tillslut. Haha, vår klass är som en enda stor
familj. Alla bryr sig om varandra & är snälla mot varandra.
Så gulligt! Thihi. Just nu ligger jag och tittar på film på mitt rum.
Väldigt mysigt. Ska nog sova snart.. börjar bli lite pömsig (a)
Har nästan inte sovit alls inatt, vaknade varannan timme typ. Ytterst
tråkigt & jobbigt. Så denna natten ska jag banne mig göra det.
Föressten..har testat en ny rakelhyvel "Gilette venus" - skiiiitbra!

Puss&Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0