♥ Söndag. Usch.

Godmorgon

Vaknade vid halv 11. Har sovit hela natten &
väldigt hårt. Skönt! Gårdagen var helt "okej" satt hemma
själv och glodde på tv - utan godis. Buhuu :( Ytterst tråkigt.
Snacka med bästis precis. Hon är sjuk.. awe, krya hjärtat!
Imorgon är det skola.. blää! Orkar inte, haha. Vill vara hemma
och bara myysa. Helt ärligt så tycker jag att det är ganska mysigt med
hösten nu. Sitta inne framför tv, med massa ljus framme. Usch, haha
får rysningar! Likdant med vintern, längtar faktiskt!

Konstigt jag vet, men jag tycker att det är mysigt.
Allafal, nog pratat om det. Vad gjorde ni går? :) Skriv
gärna i kommentarsfältet. Tycker faktiskt att ni börjar bli lite dåliga
på att kommentera. Alla bloggar vill ju ha respons på det man gör/skriver.
Om ni förstår vad jag menar? Hihi. Men nu ska jag kolla på "The invasion".

Puss&Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0